غزلغزل، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

یادداشت هایی برای غزل

یکسالگی غزل مبارک

1391/9/23 14:33
نویسنده : عمه فاطمه
880 بازدید
اشتراک گذاری

غزلم تولدت مبارکماچ

سال پیش روز چهار شنبه بیست سوم آذر راس ساعت چهار بعد از ظهر غزلم به سلامتی  پا به این دنیا گذاشت و همه رو با اومدنش خوشحال کرد خدا رو شکر می گویم که اون لحظه رو دیدم  و خدای مهربانم را بخاطراین هدیه عزیز و یکسال با تو بودن و تجربه شیرین نوه دار شدن سپاس می گویم .عزیز دلم  باز هم تولدت  مبارک مبارک مبارک بغل

                                                هوراهوراهورا

غزل

اینم عکست با کیکی که عمه برای یازده ماهگی تو گرفته بود باهات تمرین فوت کردن می کرد بعدش هم چه بلاهای که سر کیک در نیاوردی و کلی ذوق و بازی کردی

غزلغزل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ساینا کوچولو
23 آذر 91 19:20
سلام غزل جون وبلاگ نازی داری تولدتم مبارک خانم امیدوارم 100 ساله بشی به ما سر بزن پرنسس ساینای شش ماهو 25 زوزه
simin
23 آذر 91 20:05
تولد غزل جون رو به همه ی خانواده گلش تبریک میگم و برای غزل جون آرزوی سلامتی و خوشبختی می کنم.
مامان فتانه
23 آذر 91 23:30
سلام غزل جون تولدت مبارک انشالله تولد 100سالگیتو جشن بگیری اگه دوست داشتی به ایلین خانم ما هم سر بزن
Setare & Sahel
8 دی 91 8:59
به به .... تولد مامان ليلا مبارك ... ايشالله پيش غزل كوچولو و باباش تا صد سال زندگي كنن! ستاره و ساحل
سودابه
12 دی 91 1:52
سلام روحان عزیزم چقدر دلم برای دوستان وبچه ها و نوه های وبلاگیم تنگ شده بود. ممنون که بهم سر زده بودید آپم دوست داشتید قدمتون روی چشم عسلکم رو ببوس
مامان بهار
14 دی 91 12:09
یکسالگی ات مبارک غزل جونم . به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم
سودابه
20 دی 91 23:47
سلام خوبین الحمدلله؟انشاء الله همه چیز بر وفق مراده.مهمون نمی خواین؟امروز خیلی دلم هوای بچه هام روکرده ،گفتم خونه به خونه وب ها رو گز کنم و یه تک پا به همه سر بزنم
کجایی پیداتون نیست؟


سلام سودابه جان حالتون چطوره بهتر شدید انشاالله ممنون از این که به ما سر زدید من چند وقت سرم خیلی شلوغ بود نرسیدم وبلاگ رو بروز کنم روز اربعین توفیق پیدا کردم حرم امام رضا (ع) باشم همان جا یاد شما افتادم و برایتان آرزوی سلامتی از آن امام عزیز خواستم
فاطمه خدابخش
9 بهمن 91 20:54
غزل جان تولدت مبارک.راستی یادت نرود شمعت را فوت کنی.