غزلغزل، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

یادداشت هایی برای غزل

غزل و کارهاش

1391/10/27 18:50
نویسنده : عمه فاطمه
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

غزل جان چند وقتی است که به علت مشغله های فراوان نتوانسته ام سری به وبلاگت به زنم و آن را به روز نگه دارم انشالله که می‌بخشی.

غزل جان این روز ها شما چند قدم بر می داری بعدش می افتی صدای حیوانات مختلف رو در می آوری و خیلی شیطون بلا شدی و وسایل خونه از دست تو در امان نیست کتاب هایت را می آوری به عمه میدی و با زبان اشاره می گی که اون برات بخونه هر جایی که باشی صدای زنگ در و تلفن را که میشنوی میگی بابا بابا .
وقتی میگیم اسم بابات چیه میگی اممد و به اسم خودت میگی غَغَ و وقتی هم بابات بهت میگه عسل بابا خوشگل بابا کیه میگی منم من.
خلاصه کلی کار های دیگر مثل بوس کردن و مو و چشمهات نشان دادن 

اینم چندتا از عکس‌های تولدت که تازه فرصت کردم برات بزارم:

غزل

 

تولد غزل

 غزل

غزل

غزل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مــآمــآنــے
27 دی 91 19:47
ای جونم خدا حفظش کنه
ریحانه جون
28 دی 91 10:55
$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................°
مــآمــآنــے
28 دی 91 12:56
سلام عزیزم ممنون از حضورت رمز و برات خصوصی میدم در ضمن آپم
ریحانه جون
2 بهمن 91 18:58
مرسی گلم
سودابه
8 اسفند 91 22:24
سلام عزیزم خوبین؟با عکسهای محمدمانی ومحمد متین به روزم.قدم رنجه کنید خوشحال می شم
زهرا مامان حنانه
30 تیر 92 11:30
ماشالا به دخمل نازت روی ماهشو ببوس خوشحال میشم به وب دخترم سر بزنین