غزلغزل، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

یادداشت هایی برای غزل

انتظار

1390/9/22 11:40
نویسنده : عمه فاطمه
300 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه٢٢/٠٩/٩٠ هست ما در انتظار غزل جون که کی هوس کنه پا به این دنیا بگذاره مامان لیلاش امروز رفته بیمارستان که سونو انجام بده و قراره بعدش بیاد خونه ما که آش بخوره اخه من دیشب اش درست کرده بودم جای همه خالی من هم بعد از انجام کار ها نشستم کمی استراحت کنم (یادم رفت بگم این وبلاگ را عمه فاطمش زده بابا محمدش هم این روز ها سرما خورده که امیدوارم زودتر خوب بشه و سرما خوردگیش به مامان لیلا و غزلم سرایت نکنه بابا اکبرش(بابا بزرگش) هم که بندر عباس هست و جاش خالی که خدا نگهدارش باشه انشاالله)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس
22 آذر 90 14:39
سلام عمه غزل جوجو
من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم اگه تونستی به وبلاگم سر بزن اگه از طرحم خوشت امد روز یک دیماه از طرف نی نی وبلاگ یه شماره اعلام می شه کد من 111 هست زحمت بکش و این کدو به اون شماره اس.ام.اس کن
مرسی


ممنون حتما عزیزم
دوتا عشقم محدثه
23 آذر 90 23:26
باسلام به خدمت شما دوست عزیز محدثه جونم تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده خوشحال میشم به ما هم رای بدهید (کد 138 هستم) نحوی رای : 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 138 و 131 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 138 131 112 شمارش آراء تماما" توسط نرم افزار انجام می شود در نتیجه در رعایت موارد فوق دقت نمائید. نحوه انتخاب برندگان رای گیری پیامکی آغاز رای گیری ساعت 00:01 روز پنجشنبه ( یکم دی ماه ) پایان رای گیری ساعت 23:59 روز جمعه ( نهم ماه )
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
29 آذر 90 18:11
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و باعث افتخارمه كه وبلاگ منو در ليست دوستان خود اضافه كنيد . www.jegheleh.niniweblog.com