غزلغزل، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

یادداشت هایی برای غزل

عید مبعث

1391/3/29 10:44
نویسنده : عمه فاطمه
402 بازدید
اشتراک گذاری

غنچه کوچولوی من امروز عید مبعث است مبارک باشد این عید بر شما عزیز دلم!
غزلم امروز خداوند حرفهایش را در سی جزء بر سینه پیامبرش حضرت محمد(ٌص) الهام نمود تا او بر ما بخواند و ما با عمل به قران بسوی آسمان (کمال) پرواز کنیم.

یا محمّد با کتاب آسمانی آمدی
یا محمّد با پیام مهربانی آمدی
دین تو راه نجات از ظلمت است
راه دوری از گناه و نکبت است
من فدای دین و قرآن توام
من مطیع امر و فرمان توام
ای محمّد خاتم پیغمبران
از تو زنده جان هر روشن روان
یا محمّد جان من قربان تو
شد چراغ راه من قرآن تو

غزلم انشالله تو نیز یک رهرو واقعی قرآن و پیامبر باشی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان عسل
15 مرداد 91 5:07
این عکس دومی غزل مال اون موقع است که اومده بود مشهد؟
پدیده شاندیزه.


---------------بله عزیزم
نسیم
4 آبان 91 12:32