غزلغزل، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

یادداشت هایی برای غزل

ای هدیه از سوی خدا

1391/1/23 23:44
نویسنده : عمه فاطمه
535 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام غزلم که دلم برات یه ذره شده

بابایی یه سایت هست بنام دفر اشعار من - سیمین ساق در باره ات شعر نوشتم

یکی از دوستای شاعری که اونجا پیدا کردم بنام آقا رضا فلاح دیدم امروز یه شعر در باره تو از

قول من گفته که خیلی خوشم اومد تصمیم گرفتم بذارمش اینجا:

غزل

ای غزل ای هدیه از سوی خدا

ای تو تنها عشق من در لحظه ها

 

 ای صدایت بهترینِ نغمه ها

نقش تو نقشی ز آیات خدا

 

ای که ناز خنده ات دل می برد

چشم آهویت ز ما دل می برد

 

ای که آغو گفتنت مستم کند

زندگی بر کام و بر هستم کند

 

گریه ات آتش به جانم می زند

نیشتر کآن بر روانم می زند

 

ای غزل چشم سیاهت مست مست

از وجودت هست ما گردیده هست

 

از خدا خواهم تورا یاری کند

از بلا حفظ و نگهداری کند

(تقدیم به دوست خوبم آقای اکبر شیزازی و نوه ی نازنینش غزل )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیاز
23 فروردین 91 18:37
سلام عروسک آخه تو خیلی نازییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی